sunnuntai 27. marraskuuta 2011

lepoa

Yllättävän hyvin sitä saa itsensä pidettyä kotona paikoillaan. On syytäkin levätä kun katselee mennyttä viikkoa ja urheilumääriä.


Tuonne väliin kun saisi vielä sitä juoksua. Ensiviikolla on sovittuna hieman aerobista treeniäkin, toivottavasti vaan säät suosivat. Minulla ehdotettiin jokin aikaa sitten treeniä jätemäellä, ja tottakait lähden kokeilemaan.

Voisin käydä ostamassa parin viikon sisällä ne goretex-lenkkarit, niin pääsisin ulkonakin juoksemaan, jokin lämpökerrastokin voisin olla paikallaan. Ystävä heitti ajatuksen siitä, että voisi taas ilmottautua hcr:ään.. ja yks ala-astekaveri ehdotti juoksulenkkiä ensiviikolle. "Kyllä" juoksulenkille, jos vain säät sallivat... ehkä mä saan linkattua 10 km vähän kipeälläkin lonkalla. Toivottavasti vaan juoksukunto ei ole romahtanut mitenkään merkittävästi tänä aikana, pelottaa vähän.


3 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Minäkö ehdottelin?? haha Koska olen siitä ainakin monien kanssa puhunut. Haluaisin itse sinne juoksentelemaan rappusia.

Sara kirjoitti...

Mä ajattelin ilmoittautua HCR:lle aika pian!

-didi- kirjoitti...

Et sinä, vaan yksi ala-astekaveri :)

Mun pitää testata tuota tekniikkaa, jotta voin tietää kannattaako tuon lonkan takia ilmottautua.

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0